Pitbike Kayo 125: Twoje Wejście do Świata Motocykli

Motocykle 125 stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Dlaczego? Otóż, jednym z głównych powodów jest to, że w Polsce można nimi jeździć bez prawa jazdy, na dowód osobisty, jednak tylko motocyklami z homologacją. Pitbike nie posiadają homologacji i jazda po drogach publicznych jest nimi niedozwolona. Sprawdzają się na torach off-roadowych, gdzie można szkolić swoje umiejętności. Dla wielu młodych pasjonatów motoryzacji jest to doskonała okazja, by rozpocząć swoją przygodę z motocyklami od małych i niedrogich Pitbike. Jednym z takich modeli, który zyskuje na popularności, jest motocykl Kayo 125. W tym artykule dowiesz się więcej na temat tego motocykla oraz dlaczego warto rozważyć jego zakup.

...............................................................................................................................................................................

Specyfikacja Kayo TD 125 i MRF RC 120 z manualnym sprzęgłem

Kayo TD 125 to motocykl Pitbike o pojemności 125 cm³, wyposażony w manualne sprzęgło. Jest to istotna cecha, ponieważ umożliwia ono bardziej precyzyjną kontrolę nad mocą i momentem obrotowym, co jest niezbędne podczas jazdy po trudnym terenie lub na torze off-road.

Oto kilka ważnych danych technicznych Kayo TD 125:

Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Pojemność: 125 cm³

Moc: Około 8 KM

Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna

Hamulce: Tarczowe, przednie i tylne

Rozstaw osi: Około 117 cm

Waga: Około 70 kg

Koła: 14-calowe przód i 12-calowy tył

Warto zaznaczyć, że Kayo TD 125 jest przeznaczony głównie do jazdy w terenie i na torze off-road, ponieważ nie posiada on homologacji. Dzięki małej wadze i odpowiedniemu zawieszeniu, poradzi sobie nawet na trudnym i nierównym podłożu.



Specyfikacja MRF TTR 120 z półautomatycznym sprzęgłem



Jeśli nie jesteś pewny manualnego sprzęgła, istnieje również alternatywa w postaci modelu MRF TTR 120. Ten Pitbike również ma pojemność 125 cm³, ale jest wyposażony w półautomatyczne sprzęgło, które ułatwia zmianę biegów.

 

Oto kilka kluczowych danych technicznych MRF TTR 120:

 

    • Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem

    • Pojemność: 125 cm³

    • Moc: Około 8 KM

    • Skrzynia biegów: Półautomatyczna (brak konieczności ręcznego sprzęgła)

    • Hamulce: Tarczowe, przednie i tylne

    • Rozstaw osi: Około 117 cm

    • Waga: Około 70 kg

    • Koła: 14-calowe przód i 12-calowy tył

 

MRF TTR 120 to świetna opcja dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z motocyklami i nie czują się pewnie z manualnym sprzęgłem.



Dlaczego warto kupić Pitbike o pojemności do 125 cm³?

 

Teraz, gdy poznałeś specyfikacje modeli Kayo TD 125, MRF 120 RC i MRF TTR 120, czas zastanowić się, dlaczego warto rozważyć zakup Pitbike o pojemności do 125 cm³. Oto kilka zalet:

 

    1. Niskie koszty eksploatacji: Pitbike są zazwyczaj tańsze w zakupie niż pełnowymiarowe motocykle, a także mają niższe koszty utrzymania i napraw.

 

    2. Doskonałe narzędzie do nauki jazdy: Jeśli jesteś początkującym motocyklistą, Pitbike o pojemności do 125 cm³ pozwoli Ci nauczyć się podstaw jazdy na dwóch kółkach bez konieczności posiadania prawa jazdy.

 

    3. Idealne do jazdy w terenie: Dzięki swojej konstrukcji i wyposażeniu modele Pitbike świetnie sprawdzają się na trudnym terenie, co czyni je idealnymi do jazdy w lesie czy na torze off-road.

 

    4. Rozwijanie umiejętności: Pitbike pozwalają rozwijać umiejętności jazdy przy bezpiecznych prędkościach oraz techniki off-road, które mogą okazać się przydatne w przyszłości.

 

    5. Łatwa konserwacja: Ze względu na swoją prostą konstrukcję, Pitbike są stosunkowo łatwe w konserwacji i naprawach, co oznacza, że możesz samodzielnie dbać o swój motocykl.

 

    6. Dostępność części zamiennych: Na rynku dostępne są liczne części zamienne i akcesoria, dzięki którym możesz dostosować swój Pitbike do własnych potrzeb i preferencji.

Warto również pamiętać, że jazda Pitbike może stać się pasją i sposobem na aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Jednak zawsze pamiętaj o bezpieczeństwie i stosuj się do przepisów ruchu drogowego, nawet jeśli nie potrzebujesz prawa jazdy na Pitbike. Ochrona przed urazami jest zawsze najważniejsza.

Podsumowując, motocykl Pitbike Kayo 125, zarówno w wersji z manualnym sprzęgłem (Kayo TD 125 i MRF RC 120) jak i półautomatycznym (MRF TTR 120), stanowi doskonałą opcję dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z motocyklami. Są niedrogie, łatwe w utrzymaniu i pozwalają rozwijać umiejętności jazdy. Jeśli masz ochotę na emocje związane z jazdą na dwóch kółkach, Pitbike o pojemności do 125 cm³, może być idealnym wyborem dla Ciebie.

Comments ()

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.